HR Medewerker

Ben jij de HR medewerker die wij zoeken? Lijkt het je leuk om een veelzijdig takenpakket te hebben op het gebied van HR en wil je mee helpen aan de verdere professionalisering van onze HR Servicedesk? Lees dan snel verder!

ANB, aangenaam!

ANB Accountants/Adviseurs B.V. staat al ruim 45 jaar bekend als een vooruitstrevende, klantvriendelijke en betrouwbare partner voor ondernemers. Sinds begin 2021 zijn wij gevestigd in ons nieuwe kantoor in Eindhoven waar wij met ruim 50 medewerkers werkzaam zijn. Vanuit de disciplines accountancy, fiscaliteit, salaris en personeel ontzorgen wij ondernemers in de breedste zin van het woord. Lijkt het je leuk om je aan te sluiten bij ons team?

Ben jij onze nieuwe HR medewerker?

Je komt te werken in een team van 6 enthousiaste HR-adviseurs die veel op locatie werken bij klanten in het MKB. Vanwege onze groei starten we vanaf januari 2023 met een HR Servicedesk en   daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe collega!
Je krijgt de kans om mee helpen aan de verdere professionalisering van de HR Servicedesk en is er genoeg ruimte voor eigen inbreng. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor HR-vragen van klanten van ANB. Je beantwoordt diverse vraagstukken en bent verantwoordelijk voor het correct en foutloos uitvoeren van HR-administratie vanuit de HR Servicedesk. Onze klanten (MKB) komen uit verschillende branches, dat maakt de vraagstukken ook zo divers. Jij deinst niet terug voor een uiteenlopende vraag en weet de vraag achter de vraag te achterhalen. Je krijgt energie van advies geven op het gebied van arbeidsrecht, dit doe je telefonisch of per mail. Tevens ondersteun je collega’s bij verschillende HR projecten en is er genoeg ruimte om jezelf te ontwikkelen of om te sparren en overleggen met collega’s.  

Wie ben jij?

Jij bent sociaal, accuraat, communicatief vaardig en oplossingsgericht. Daarnaast kan je goed luisteren en ben je administratief sterk onderlegd. 

Wat vragen wij van jou?

  • Wij zien graag dat je een HRM of Juridische opleiding op MBO+ niveau hebt afgerond;
  • Je hebt HBO werk en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent 36-40 uur in de week beschikbaar;

Wat hebben we jou te bieden?

Je zal gaan werken in een professionele werkomgeving maar waar een dosis humor zeker wordt gewaardeerd. Verder krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen, biedt je werk veel afwisseling en eigen verantwoordelijkheid. Bij ANB dagen we je uit om jouw competenties en vakkennis te blijven ontwikkelen. Er wordt gestimuleerd om relevante cursussen en trainingen te volgen en daarnaast is er ook de mogelijkheid om eventueel door te groeien vanuit deze functie! Ook bieden wij je flexibele arbeidsvoorwaarden die je kunt aanpassen naar jouw behoeften en die marktconform zijn. Daarnaast krijg je voldoende tijd om bij te komen van al dat harde werken tijdens de 32 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband. Niet op de laatste plaats word jij ontvangen door een team dat je van harte welkom heet!

Interesse gewekt? Mooi!

Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Loes Heuvelman, telefonisch bereikbaar op 088-2555616 of via de mail heuvelman@anb.nl

Acquisitie door werving- en selectiebureaus wordt niet op prijs gesteld.

Locatie:

Noord-Brabant

Functiegebied:

HR Services

Niveau:

MBO of HBO


  • Loes Heuvelman

Recruiter


Solliciteren: HR Medewerker

Dat kan natuurlijk per post of e-mail, maar je kunt ook online solliciteren via onderstaand formulier. Leg ons in een heldere en bondige motivatiebrief uit waarom jij geschikt bent voor de functie HR Medewerker. Vergeet niet om je cv mee te sturen.

Curriculum Vitae
Sollicitatiebrief