HR Officer

Ben jij de HR Officer die we zoeken? Op zoek naar een uitdagende functie waarin je jezelf zowel professioneel als persoonlijk kunt ontwikkelen? Krijg jij energie van het beheren en soepel laten verlopen van een goed georganiseerde HR-servicedesk? Lees dan snel verder!

ANB, aangenaam!


ANB staat al ruim 45 jaar bekend als een vooruitstrevende, klantvriendelijke en betrouwbare partner voor ondernemers. Wij zijn gevestigd in ons kantoor in het mooie Eindhoven waar wij met ruim 60 medewerkers werkzaam zijn. Vanuit de disciplines accountancy, fiscaal, salaris en personeel ontzorgen wij ondernemers in de breedste zin van het woord. Lijkt het je leuk om aan te sluiten bij ons team?

Ben jij onze nieuwe HR Officer?

Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en ondersteunende taken binnen de HR-afdeling. Je behandelt diverse vragen vanuit de HR-servicedesk en levert een actieve bijdrage aan de verdere professionalisering hiervan. Daarnaast fungeer je als aanspreekpunt voor onze salarisadministrateurs bij HR-gerelateerde vragen van klanten en zorg je voor de nodige ondersteuning op HR-gebied. Je onderhoudt het contact met klanten en speelt soepel in op hun behoeften en vraagstukken. Bovendien werk je nauw samen met collega’s aan verschillende HR-projecten, waarbij jullie gezamenlijk streven naar het bieden van de best mogelijke service aan onze klanten.

Je komt te werken in een team van 7 enthousiaste HR Professionals. Er is dus voldoende mogelijkheid om te sparren of om te overleggen met collega’s.

Wie ben jij?


Jij bent sociaal, accuraat, communicatief vaardig en oplossingsgericht.  Daarnaast ben je makkelijk toegankelijk en kan je goed luisteren.

Wat vragen wij van jou?

  • Wij zien graag dat je een MBO-opleiding hebt afgerond in de richting van HRM of een vergelijkbare studie;
  • Je hebt 1 - 3 jaar relevante werkervaring;
  • Kennis van wet- en regelgeving op het gebied van HR;
  • Je bent minimaal 20 uur in de week beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en hebt goede communicatieve vaardigheden;

Wat hebben we jou te bieden?


Je zal gaan werken in een professionele werkomgeving maar waar een dosis humor zeker wordt gewaardeerd. Verder krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen, biedt je werk veel afwisseling en eigen verantwoordelijkheid.  Wat kan je nog meer verwachten:

  • Een goed salaris met 32 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris;
  • Een jaarcontract met vooruitzicht op onbepaalde tijd;
  • Mobiele telefoon en laptop;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Flexibele werktijden en arbeidsvoorwaarden;
  • Goede ontwikkelmogelijkheden;
  • Ruimte voor eigen initiatief en de mogelijkheid om het verschil te maken;
  • Dagelijks gratis fruit;
  • Super gezellige uitjes en borrels;

Interesse gewekt? Mooi!


Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Marloes Akkermans, telefonisch bereikbaar op 088-2555695 of via de mail.

Acquisitie door werving- en selectiebureaus wordt niet op prijs gesteld.

Locatie:

Noord-Brabant

Functiegebied:

HR Services

Niveau:

MBO of HBO


  • Marloes Akkermans

HR-adviseur


Solliciteren: HR Officer

Dat kan natuurlijk per post of e-mail, maar je kunt ook online solliciteren via onderstaand formulier. Leg ons in een heldere en bondige motivatiebrief uit waarom jij geschikt bent voor de functie HR Officer. Vergeet niet om je cv mee te sturen.

Curriculum Vitae
Sollicitatiebrief