Ben jij de Salarisadministrateur die wij zoeken? Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waar je jezelf kunt ontwikkelen op professioneel en individueel vlak? Gaat jouw hart sneller kloppen van het inspelen op wetswijzigingen? Lees dan snel verder!
ANB Accountants/Adviseurs B.V. staat al ruim 45 jaar bekend als een vooruitstrevende, klantvriendelijke en betrouwbare partner voor ondernemers. Sinds begin 2021 zijn wij gevestigd in ons nieuwe kantoor in Eindhoven waar wij met ruim 50 medewerkers werkzaam zijn. Vanuit de disciplines accountancy, fiscaliteit, salaris en personeel ontzorgen wij ondernemers in de breedste zin van het woord. Lijkt het je leuk om je aan te sluiten bij ons team?
Als Salarisadministrateur bij ANB richt je je voornamelijk op het verzorgen van de salarisadministratie van je eigen klantenportefeuille. Jij bent dé vaste contactpersoon voor jouw klanten. De klanten die je helpt komen uit uiteenlopende branches en hier zijn dus ook verschillende CAO’s van toepassing. Gelukkig zijn er altijd collega’s om je heen waar je mee kunt sparren en ook door middel van opleiding en ontwikkelmogelijkheden blijf jij up-to-date met de laatste regelgeving. Op die manier kan jij zowel gevraagd als ongevraagd klanten adviseren op gebied van loonadministratie.
Wie zijn je collega’s? Je werkt samen in een (kamer)-team van meerdere professionals. Je hebt daarnaast in totaal 21 directe looncollega’s die maar al te graag te hulp schieten en/ of onder het genot van een kopje koffie een praatje maken.
Ligt deze rol je wel? Dan zit je bij ANB helemaal op je plek!
Jij bent een echte initiatiefnemer, want wanneer er een vraagstuk wordt gesignaleerd zoek jij dit uit en ga je ermee aan de slag. Met behulp van jouw vakkennis kan jij klanten geregeld direct te woord staan en schroom jij niet om jouw kennis te delen met collega’s. Ook weet jij als geen ander dat nauwkeurig werken hoog in het vaandel staat en check/controleer jij liever werkzaamheden 3 keer teveel in plaats van 1 keer te weinig. Tot slot ben jij assertief en kom je zowel gevraagd als ongevraagd met (salaris) advies voor klanten.
Als salarisadministrateur ligt de focus op de dagelijkse verwerking van de salarisadministraties in Loket. Je vervaardigt salarisstroken, loon- en betaalspecificaties, loonjournaalposten en aangiften loonheffingen. Je assisteert bij het opstellen van de jaaropgaven voor pensioenfondsen en verzekeringsinstellingen. Je berekent en controleert onder andere vakantietoeslagen, eindejaarsuitkeringen en pensioenpremies. Je doet uitvoerende werkzaamheden voor de jaarafsluiting. Je onderhoudt contact met de opdrachtgever en geeft advies waar nodig.
Je zal gaan werken in een professionele werkomgeving waar een dosis humor zeker wordt gewaardeerd. Verder krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen, biedt je werk veel afwisseling en eigen verantwoordelijkheid. Bij ANB blijven we je uitdagen om je competenties en vakkennis te ontwikkelen. Wij stimuleren je om relevante cursussen en trainingen te volgen (geen must). Er zijn tevens mogelijkheden om door te groeien vanuit deze functie! Wij bieden je marktconforme arbeidsvoorwaarden en de nodige flexibiliteit. Je krijgt bovendien met 32 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband) voldoende tijd om bij te komen van al dat harde werken. Niet op de laatste plaats word jij ontvangen door een team dat je van harte welkom heet!
Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Marloes Akkermans, telefonisch bereikbaar op 088-2555695 of via de mail akkermans@anb.nl
Acquisitie door werving- en selectiebureaus wordt niet op prijs gesteld.
Noord-Brabant
Salarisadministratie
MBO of HBO
Dat kan natuurlijk per post of e-mail, maar je kunt ook online solliciteren via onderstaand formulier. Leg ons in een heldere en bondige motivatiebrief uit waarom jij geschikt bent voor de functie Salarisadministrateur. Vergeet niet om je cv mee te sturen.